Exposició l'Obra d'art. Fons artístic dels primers 45 anys de l'Obra Cultural Balear

Dia 4 d'abril, a les 19.30 h s'inaugurà l'exposició L'Obra d'art. Fons artístic dels primers 45 anys de l'Obra Cultural Balear a les sales de la Fundació Aina Maria Lliteras de Can Cardaix.
En quaranta-cinc anys de singladura, l’Obra Cultural Balear ha reunit un bon nombre de dibuixos artístics i altres obres pictòriques en diferents suports. Es tracta d’un dipòsit molt important i d’una vàlua extraordinària que prové, d’una banda, de donacions dels artistes i, de l’altra, d’encàrrecs expressos per personalitzar activitats, campanyes o programes engegats per l’entitat al llarg d’aquests anys. Amb aquestes obres, es personalitza la complicitat dels artistes amb l'Obra Cultural Balear i amb els seus objectius. En el catàleg hi figuren noms il•lustres de les arts plàstiques d'arreu dels Països Catalans. Entre ells destaca com a estendard Joan Miró, de qui enguany commemoram el vint-i-cinquè aniversari de la seva mort. Tot servant la memòria dels qui, com Miró, ja no són amb nosaltres, l’exposició i el catàleg que l’acompanya volen ser el testimoni de gratitud de l’Obra Cultural Balear als artistes plàstics que treballen aquí i que amb les seves creacions honoren les Illes Balears i Pitiüses en la seva projecció més enllà de l’arxipèlag. Fins dia 26 d'abril. Horaris de visita: Dimarts, de 10 a 12 h Dijous i divendres, de 19.30 a 21.30 h Dissabtes i diumenges, d'11 a 13 h i de 19.30 a 21.30 h