Taller de comics per nens

Durant el mes de desembre ,els tres primers dissabtes, realitzarem pels més petits un taller de còmics per desenvolupar la seva creativitat.
Taller D´art abstracte -Per qui? Nens i nenes a partir de 6 anys -Activitats: expressions a travàes de la pintura L'art i la música Aprendre a expressar les emocions per medi d´ una activitat creativa i expressiva “ action painting”,com és la pintura. en el taller deixarem anar la imaginació al temps que escoltam una música. cadascun es guiarà per la música i expresarà les emocions que li venguin. L'el.laboracio de mòbils artístics( tipo caldes) inspirats en l´ obra d´Aina Maria Lliteras. “Gir constant entorn del tot”. -On? A la Fundació Aina Maria Lliteras de Can Cardaix. Vora l´ajuntament d´Artà. Tres dissabtes del mes de Decembre de les 10’30 a les 13’hores -Preu: 15 € Inscripció al numero de tel 971829233 699665559 e-mail: info@fundaciolliterascardaix.org