Concert de Nadal Audite Silete

El 26 de desembre a les 19'00 hores
La Fundació –Museu Aina Mª Lliteras de Can Cardaix Rep el 26 de desembre de 2013 a les 19’00 h Al Poeta Miquel Mestre Genovard. Membre de la Fundació, ens llegirà una poesia de la seva autoria preparada expressament per donar-nos els molts d’anys. El reconegut poeta encoratjarà al públic assistent a apropar-se a la gran màgia nadalenca. Miquel Mestre, és autor de més de 40 obres de poesia narrativa i teatre. Ha guanyat premis com "Ciutat de Manacor", " Sant Jordi Jove" i "Ciutat de Palma". Ens complau anunciar que la vetlada continuarà amb l'actuació de Audite Silete, En concert La formació està composta per, Gonzalo Sánchez (flauta soprano), Joana Domenge (flauta contralt), Gabriel Tous (flauta tenor) i Bartomeu Ginard (flauta baixa). Aquests artanencs coneguts a tota l'illa ens faran gaudir del so de nadal més tradicional.