Concerts

2017-06-04

Concert de piano d'ISMAEL MORENO a Can Cardaix

La Fundació Aina Maria Lliteras de Can Cardaix us convida al recital de piano d'Ismael Moreno, que tendrà lloc el diumenge 4 de juny a les 20.30 a Can Cardaix

A més, a partir de les 19:30 se celebrarà la INAUGURACIÓ de l'espai del Museu Can Cardaix que recentment ha estat remodelat, FIRE OPAL. En aquesta àrea del museu hi ha art i complements (disseny d'autor), com collarets, arracades, anells i molt més! Ismael Moreno amenitzarà la vetlada amb composicions d'Albéniz, Ciani i Cohen, entre d'altres. Aquest jove artista, que també compon els seus propis temes, és pianista al Bar Nou Gastropiano Bar de Son Servera.

2016-12-17

Concert de Nadal: O'Veus, música a cappella

Dissabte 17 de desembre de 2016, a les 20:30

La Fundació Aina Maria Lliteras de Can Cardaix presenta el concert d'O'VEUS el dissabte 17 de desembre a les 20:30. O'Veus és un grup de música a cappella on els instruments són les seves veus. Canten temes del panorama del pop-rock actual i algun clàssic dels anys 60, 70 o 80. En aquest recital que oferiran a la Fundació Aina Maria Lliteras de Can Cardaix també interpretaran nadales. Preu de l'entrada: 7 €

2013-12-26

Concert de Nadal Audite Silete

El 26 de desembre a les 19'00 hores

La Fundació –Museu Aina Mª Lliteras de Can Cardaix Rep el 26 de desembre de 2013 a les 19’00 h Al Poeta Miquel Mestre Genovard. Membre de la Fundació, ens llegirà una poesia de la seva autoria preparada expressament per donar-nos els molts d’anys. El reconegut poeta encoratjarà al públic assistent a apropar-se a la gran màgia nadalenca. Miquel Mestre, és autor de més de 40 obres de poesia narrativa i teatre. Ha guanyat premis com "Ciutat de Manacor", " Sant Jordi Jove" i "Ciutat de Palma". Ens complau anunciar que la vetlada continuarà amb l'actuació de Audite Silete, En concert La formació està composta per, Gonzalo Sánchez (flauta soprano), Joana Domenge (flauta contralt), Gabriel Tous (flauta tenor) i Bartomeu Ginard (flauta baixa). Aquests artanencs coneguts a tota l'illa ens faran gaudir del so de nadal més tradicional.

2009-07-20

Di llums amb música i art

Admirar obres de reconeguts artistes plàstics... LA VISTA Escoltar el concert acústic de 2GETHER, guitarra i veu excepcionals, que interpretaran cançons dels 70 i dels 80… L’OÏDA Assaborir un còctel... EL GUST. Despertar als sentits , en un entor

2009-04-04