Sorteig de l'obra Pensaments per una bona causa

Els beneficis de la rifa són per a l'Asociació Nacional d'Afectats d'Esclerosi Tuberosa (ANAET). L'obra d'Aina Maria Lliteras serà atorgada amb el Sorteig de la Lotería Nacional del Niño el 6 de desembre de 2018. Els bitllets es poden adquirir a diferents punts de l'illa.

L'obra Pensaments (2000) d'Aina Maria Lliteras de Can Cardaix representa els pensaments negatius que a vegades tenim i la reflexió positiva que en fem després i que reverteix la situació. Hi ha èpoques en què sembla que hem tocat fons. És quan els pensaments negatius acaparen la nostra ment. Però quan pensem donar-nos per vençuts, fem un gir a la situació i veiem la llum. És el moment de pensar positivament i ressorgir.

Els bitllets per a la rifa es poden adquirir a les oficines de l'Associació i als següents llocs de Mallorca:

- Museu Can Cardaix d'Artà, Carrer de la Rosa 3, Artà
- Oficina BMN d'Artà, Plaça de l'Ajuntament d'Artà
- Academia Learn4less, Av. General Luque 214, Inca
- Atlas Escoleta Trilingüe, C/ Andreu Torrents 5, Palma
- Melville & boronski, C/ Josep Tous Ferrer, 3, Palma

Més informació i condicions: https://anaet.es/sorteo/