Inaugurada l'exposició l'Obra d'art. Fons artístic dels primers 45 anys de l'Obra Cultural Balear

El passat 4 d'abril s'inaugurà l'exposició L'Obra d'art. Fons artístic dels primers 45 anys de l'Obra Cultural Balear a les sales de la Fundació Aina Maria Lliteras de Can Cardaix.

Oberta fins dia 26 d'abril. Horaris de visita: dimarts, de 10 a 12 h, dijous i divendres, de 19.30 a 21.30 h  i dissabtes i diumenges, d'11 a 13 h i de 19.30 a 21.30 h

El passat dissabte 4 d'abril l'Obra Cultural Balear va inaugurar l'exposició L'Obra d'art. Fons artístic dels 45 anys de l'Obra Cultural Balear. Hi assistí nombrós públic, unes cent vint persones que, a més de les obres que s'hi exposen, pogueren gaudir d'un curt però magnífic concert de clarinet del professor i músic Rafel Caldentey Crego, que tocà peces de Bach i de Stravinski. Es creà una fusió entre l'art pictòric i la música de grans mestres, dins un espai extraordinari, la sala de la planta baixa Can Cardaix, amb el gran arc de marbre negre, els tres arcs de mig punt i l'escala imperial.

A l'exposició podem veure obres de Joan Miró, Joan Riera Ferrari, Mercedes Laguens, Menéndez Rojas, Maria Carbonero, Nil Burwitz, Vicent Calbet, Miquel Brunet i molts d'altres.