DIA DE PORTES OBERTES

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de la Dona, la fundació ha declarat el dia de portes obertes, el proper 8 de març
L'horari per les visites serà de les 10 a les 13 hores....Una oportunitat per conèixer i gaudir del l'art i la historia del nostres avantpassats

El Dia Internacional de la Dona se celebra el dia 8 de març i està reconegut per l'Organització de les Nacions Unides (ONU). En aquest dia es commemora la lluita de la dona per la seva participació, en peus d'igualtat amb l'home, en la societat i en el seu desenvolupament integro com a persona. És festa nacional en alguns països.

Any 1911
Com a conseqüència de la decisió adoptada a Copenhaguen l'any anterior, el Dia Internacional de la Dona es va celebrar per primera vegada (el 19 de març) a Alemanya, Àustria, Dinamarca i Suïssa, amb mítings als quals van assistir més d'un milió de persones, que van exigir per a les dones el dret de vot i el d'ocupar càrrecs públics, el dret al treball, a la formació professional i a la no discriminació laboral.